baskı yılı : 2011
baskı sayısı : 1.bası
sayfa sayısı : 191
cilt tipi : karton kapak
kağıt cinsi : 1. hamur
açıklama:
bu calışmanın amacı, mağazacılıkta atmosfer yaratmak icin gerekli unsurların ortaya konmasıdır.
calışmanın hem perakendecilere hem de bu konuda ayrıntılı bilgi edinmek isteyen calışanlara ve
oğrencilere faydalı olacağı duşunulmektedir. calışmanın birinci kısmında tuketicilerin alışveriş davranışı
ele alınmış, ikinci bolumunde perakendecilik kavramı ve perakende mağaza ceşitleri anlatılmış,
ucuncu bolumde ise mağaza atmosferini oluşturan unsurlar, beş duyu temel alınarak gorme, işitme,
dokunma, hissetme ve tatla ilgili faktorler olmak uzere beş farklı başlık altında incelenmiştir. dorduncu
bolumde ise mağazasız perakendecilikte atmosferin nasıl oluşturulabileceğinden bahsedilmiştir...