yazar adı : ed : remiz altunışık
cilt bilgisi: karton kapak
kağıt bilgisi: kitap kağıdı
basım tarihi: 2019
basım bilgisi: 1.bası
sayfa sayısı: 313
açıklama :
arka kapak yazısı :
*bu kitapta tüketim olgusunun temelinde dağılan amaçlardan, duygulardan ve düşüncelerden
bahsedilirken diğer yandan tüketim çılgınlığına karşı doğan mücadelelere değinilmektedir.
duygu ve mantığın işbirliğiyle gerçekleştirilen davranışlarımızın söz konusu tüketim olgusu olduğunda
nasıl bir bilinçaltı mekanizmasının devreye girdiği ayrıntılarıyla anlatılmaya çalışılmaktadır.
tüketim yaşamın bir parçasıdır. yaşamda amaç, anlık doyumla ve hazlardan ziyade uzun süreli ve
sürekliliği olan mutluluk olmalıdır. dolayısıyla, tüketim olgusu bir mutsuzluk aracı değil, insan yaşamına
anlam katan, mutluluk ve huzur kaynağı olacak bir faaliyet olmalıdır. sokrates’in “mutluluğun sırrı; daha
çok olanı aramakta değil, daha az olanın tadını çıkarmakta saklıdır” ifadesi belki de bu konuda söylenebilecek
son söz olsa gerek…